Producten

  • Aanbieding

Wij verzenden met

Veel gestelde vragen


Heb ik een account nodig om te bestellen?
Je hebt geen account nodig om een aankoop te doen.

Hoe kan ik een product bestellen?
1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Plaats je bestelling door op ‘Doorgaan en afrekenen’ te klikken
2: Je vult je gegevens in
3: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
4: Klik op “Bestelling plaatsen”
5: Je bestelling is geplaatst

Ik heb een account, wat kan ik daarmee?
U kunt doormiddel van een account je bestelling en zijn status volgen. Je kunt zelf het account aanpassen bij bv een verhuizing. Bij het aanmaken van een account krijgt je automatisch via ons systeem een inlogcode tenzij je deze zelf heb gekozen. Bewaar deze goed en geef deze niet aan derde. Mocht door welke omstandigheid ook uw inlogcodes worden ontvreemd dan dient u hiervan gelijk melding bij ons te maken.

Bestellen & Betalen


Toen ik een artikel in het winkelwagentje plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per product. Per order betaal je €6,95. De kosten voor het retourneren of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening (met track & trace bedragen deze kosten meestal €6,95 voor Nederland). Voor de tarieven van het retourneren vanuit België adviseren we je te kijken op de website van de partij waarmee jij retourneert. Deze tarieven kunnen nogal verschillen. Kosten voor retourneren zijn voor rekening van de koper.

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen. Dit kan via iDeal, Mister Cash/Bancontact en via overboeking. Let wel op bij overboeking het langer kan duren voordat wij een betaling ontvangen. Dit is meestal 1 of 2 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Wanneer je een order hebt geplaatst, wordt deze meteen opgepakt door ons Warehouse. Zij doen hun uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk in te pakken en op te sturen. Wijzigen is hierdoor niet mogelijk. Wanneer je jouw bestelling wilt annuleren, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice [email protected]. De kans bestaat echter dat je bestelling al onderweg is.

 

Verzending 


Wanneer word mijn pakketje geleverd?

Besteld voor 17.00 uur op: Eerste bezorgpoging:
Maandag Woensdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag/Zaterdag
Vrijdag Zaterdag/Maandag
Zaterdag Maandag
Zondag Maandag/Dinsdag

Machodog.nl doet haar best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Er kan een mogelijkheid zijn dat uw pakket later geleverd wordt dan hierboven aangegeven.
Maatwerk artikelen hebben een verzendtijd van 2-6 werkdagen. Hou hier rekening mee. Ook werken we veel met Dropshipping (directe levering vanuit de leverancier, dit duurt maximaal 2-4 werkdagen)
Artikelen op bestelling/langere levertijd. Hebben uiteraard een langere levertijd dan hierboven aangegeven.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je pakket wordt binnen 1-3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. We verzenden onze pakketten met My Parcel / PostNL en er kan bij ontvangst om een handtekening worden gevraagd. Indien je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, zal de vervoerder een briefje achterlaten met meer informatie. Het kan ook zijn dat hij/zij nog een keer een poging zal doen om je pakket af te leveren. Let op dat we een afleveradres niet meer kunnen veranderen zodra de bestelling geplaatst is.
PostNL hanteert zelf een verzendtijd van 1-5 werkdagen.
MachoDog.nl is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van uw bestelling door PostNL of door een latere levering dan verwacht.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?
Je kunt je pakketje volgen met de tracking code die je in de mail vindt die je van ons krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-3 werkdagen, wat nu?
Heeft u maatwerk artikelen besteld? Of artikelen met een levertijd? Vraag dan per e-mail wat uw exacte levertijd van uw bestelling zal zijn. MachoDog zal u binnen 48uur beantwoorden.
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice [email protected].

Wat zijn de kosten voor retouren?
De verzendkosten verschillen per product. Per pakket betaal je €6,95. De kosten voor het retourneren of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening (met track & trace bedragen deze kosten meestal €6,95 voor Nederland). Voor de tarieven van het retourneren vanuit België adviseren we je te kijken op de website van de partij waarmee jij retourneert. Deze tarieven kunnen nogal verschillen.

Garanties en Retourneren


Garanties en klachten
Machodog.nl wil haar klanten graag tevreden houden. Wij controleren voor verzending uw bestelling grondig en verzenden uw bestelling met de grootste zorg. Als u uw bestelling heeft ontvangen dient u die te controleren en constateert u na ontvangst van uw bestelling een gebrek of mankement dan neemt u direct na ontvangst (binnen 24 uur) contact met ons op via [email protected]. Wij zullen uw klacht dan verder afhandelen.

Mocht u overige vragen of klachten hebben over de diensten en/of producten van ons, dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail. Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen. Onze contactgegevens zijn op de site te vinden.

Retourneren
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels of afdichtingen nog bevestigd.

Let op: Het retouren van maatwerk artikelen of artikelen die niet op voorraad zijn of een langere levertijd hebben is retourneren niet mogelijk! Dit staat ook bij het betreffende product aangegeven.
Voorbeelden van maatwerk: Geborduurde of bedrukte tekstlabels, Julius K9 tuigen, halsbanden.
Voorbeelden van artikelen op levertijd: Dit zijn artikelen die per bestelling los besteld worden speciaal voor de klant, dit staat vermeld bij het artikel onder: Levertijd.

Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen. Mocht je toch een product willen retourneren dan het bestelde product, deze zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst aan je crediteren. In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van My Parcel of PostNL) de volgende dag al in huis.

Indien je de bestelling wilt retourneren, vul dan het volledige retourformulier in dat je hebt ontvangen en stuur deze met jouw pakket naar onderstaand adres.

Machodog.nl
Professor Cobbenhagenlaan 576
5037 DL Tilburg
NEDERLAND

Let op: Vermeld altijd het ordernummer wanneer je iets naar ons retourneert.

Alle goederen worden bij ontvangst geïnspecteerd. Artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels en/of afdichtingen nog bevestigd. Wanneer producten beschadigd zijn of anderszins in onacceptabele staat verkeren, wordt er waarde in mindering gebracht. Binnen 14 dagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. We zijn niet verantwoordelijk voor producten die ten onrechte naar ons worden teruggestuurd. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niets voor je doen.

 

Bedrijfsgegevens


Macho dog
Professor Cobbenhagenlaan 576
5037 DL Tilburg
NEDERLAND

KVK 57353042
BTW NL154420074B02

Winkelwagen Item Removed. Undo
  • No products in the cart.
preloader